A Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara Hivatala budapesti munkavégzéssel teljes munkaidőben
Gazdasági ügyekért felelős titkár
munkatársat keres.
Főbb feladatok, munkák:
- Részt vesz a pénzügyi és számviteli politika kialakításában, a Kamara pénzügyi műveleteinek tervezésében, elemzésében és ellenőrzésében.
- Kidolgozza és évente felülvizsgálja a Kamara gazdálkodásával összefüggő szabályzatokat.
- Gondoskodik a pénzügyi és bizonylati fegyelem, a könyv- és számvitelre vonatkozó szabályok betartatásáról.
- Részt vesz a Kamara pénzügyi-gazdálkodási beszámolója elkészítésében.
- A főkönyvelővel együttműködve elkészíti a Kamara pénzügyi-gazdálkodási beszámolóját.
- Részt vesz a főtitkár gazdasági döntéseinek, intézkedéseinek előkészítésében.
- Jelenléti ívek, szabadság engedélyek megküldése.
- Költségjegyzékek megküldése.
- Bér, megbízási díjak utalása.
- Szállító számlák, bankkivonatok összegyűjtése könyvelés részére.
- Szállító számlák utalása.
- Tagdíj számviteli bizonylatok kiállítása.
- Nem tagdíj számviteli bizonylatok kiállítása.
- Pénztárbizonylatok megírása, pénzkészlet kezelése.
- Tárgyi eszközök leltárlista vezetése.
- Utazási költségtérítések nyilvántartásának vezetése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőoktatásban szerzett végzettség és emellett
a) okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítés, vagy
b) gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői – 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői –, vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlat, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettség.
- Szerepel a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban, és rendelkezik könyvviteli szolgáltatás végzésére jogosító engedéllyel.
- A munkakörhöz kapcsolódó alapvető számviteli és adózási jogszabályok naprakész ismerete.
- Pontosság, precizitás.
- Önállóság, proaktivitás.
- Dinamikus, rugalmas, gyors, igényes munkavégzés.
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, excel kiemelt kezelése.
- Jó kommunikációs és tárgyalási készség.
- Terhelhetőség, stressztűrő képesség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Költségvetési szervnél szerzett több éves igazolt szakmai gyakorlat.
- Központi államigazgatási szervnél szerzett több éves igazolt szakmai gyakorlat.
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidő, Munka törvénykönyve szerinti jogviszony
- 3 hónap próbaidő
- Munkabér: bruttó 700 000 Ft
Munkavégzés helye:
Budapest VI. kerület
Jelentkezés módja:
A jelentkezők magyar nyelvű szakmai önéletrajzát, motivációs levelét a megpályázni kívánt pozíció megjelölésével várjuk.