Tisztelt Igazságügyi Szakértők!

Tájékoztatjuk a Tisztelt Tagságot, hogy az elektronikus közigazgatás kapcsán az ItJump Kft. szervezésében tájékoztató előadás megtartására kerül sor Budapesten a Lurdy Ház rendezvényközpontban 2018. február 8. napján 10.00 órai kezdettel, amelyen a Magyar Igazságügyi Szakértői Kamarának az új szabályozás iránt érdeklődő tagjai kedvezményes részvételi díj ellenében vehetnek részt.

A rendezvény célja: Tájékoztatni a résztvevőket az elektronikus közigazgatás működéséről, a gazdasági társaságok és természetes személyek közigazgatással (e-közigazgatás) történő elektronikus kapcsolattartásáról, valamint az iratkezelés forradalmi léptékű, a XXI. századi technológia elterjedésével elérhetővé vált és a kormányzat által fokozatosan és kötelezően bevezetésre kerülő átalakításáról.

Mely kérdésekre igyekszik választ adni a rendezvény?

Az elektronikus kapcsolattartás során keletkező dokumentumok esetén megszűnik az évszázadok óta hitelesítésre szolgáló kézi aláírás. Hogyan fogunk ezután dokumentumokat hitelesíteni?

Hogyan működik az elektronikus aláírás? Hány féle elektronikus aláírás érhető el ma Magyarországon?

     • AVDH aláírás
     • eSzemélyi aláírás
     • üzleti aláírókártyák

Hogyan juthat minden magyar állampolgár ingyenes elektronikus aláíráshoz? Melyik aláírás mire használható?

Hogyan igazodjunk ki az új közigazgatási felületek működésén (ekozig.mo.hu)?

Hogyan működik:

     • az ügyfélkapu
     • a cégkapu
         o hogyan kell létrehozni
         o mi lesz a cégkapu címe
         o mi történik, ha változik a cégképviseleti joggal rendelkező természetes személy
         o ki és hogyan férhet hozzá a cégkapuhoz
     • a hivatali kapu

Melyek az e-közigazgatás természetes személyek számára igénybe vehető szolgáltatásai és hogyan vehető igénybe? Milyen praktikus ügyek fordulhatnak elő leggyakrabban a gyakorlatban?

Mit jelent a rendelkezési nyilvántartás természetes személyek számára?

Mit jelent a rendelkezési nyilvántartás a gazdasági társaságok számára?

Mi változik az irat kezelésben?

     • e-dokumentum készítése
     • „postázás”
     • e-tértivevények
     • iktatás és irattározás az elektronikus dokumentumok esetében
     • iratok hitelesség ellenőrzése

Milyen felületeket lehet és kell használni az elektronikus közigazgatásban és a cégkapukkal rendelkezők iratkezelése során?

     • ÁNYK (általános nyomtatvány kitöltő program)
     • e-papír szolgáltatás
     • űrlap szolgáltatás
         o államigazgatási portálon
         o szervezeti weboldalon elhelyezett űrlapok esetében

A rendezvény és előadás címe:
Az e-közigazgatás megjelenésének hatása a mindennapjainkra közérthetően
E-kapuk működése (Ügyfélkapu, Cégkapu, Hivatali kapu)
Elektronikus iratkezelés és az e-aláírás

A rendezvény költségei

A részvétel díja: 12.500,- Ft+ Áfa.
A Magyar Igazságügyi Szakértői Kamara tagjainak: 9.900,- Ft+ Áfa.
Az oktatást végző személy: Tóth Szilárd (Szent István Egyetem és az Igazságügyi Minisztérium Igazságügyi Szolgálatok Jogakadémiájának óraadó tanára)

Regisztráció: 9:00-10:00
Időtartam: 10:00- 15:30
A képzés időpontja: 2018. február 8. (csütörtök)
Helyszín: Lurdy Ház, első emelet 7-es konferencia terem (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)
Jelentkezési határidő: 2018. február 1.  12:00 óra
Jelentkezés: az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, MISZK tagság esetén Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Jelentkezési lap letöltése

Weboldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezek információkat szolgáltatnak számunkra, hogy elemezhessük oldalaink látogatottságát. Weboldalunk további használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.